torstai 20. helmikuuta 2014

anteeksi...

Anteeksi et en oo melkee viikoo kirjottannu:(
joten anteeks.Tänää menin Irman kanssa lenkille ja minun oli sit pakko jätää avain kotiin:Djoten olin 2 ja puol tuntii ulkon ja mul oli leginsit:)
ja mul on kyl aika pieni rakko niin oli niiiiiiiiiiiiiin kivaa.
mut mulle ja marsuille ei kuulu mitää ihmeelistä niin ei oo myöskään mitää kirjotettavaa:)

mä oon mietiny et mä lopetan tän blogin sillä ei koskaan tuu mitää komenttia mut  jos ees yks laitaa yhen komenttin tähän et mikä on sen eli sinun lempi marsun mut tietenkin mun marsun niin jätän tän blogin ja kirjotan...
esim:
-Teddy on mun ehdoton suosikki<3
eli jos joku nyt laitaa sen lempi marsun jonka minä omistan
vaihto ehdot:

Roomeo                                                                 Teddy
Nöpö

T: laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti