maanantai 3. maaliskuuta 2014

miksi juuri marsu?(erikoispostaus)

ensin haluan sanoa että miksi en ole kirjoitannut:

1.olin kavereiten kanssa...
2.blogger/tietokone ei toimi...
3. olin pe-sunnuntaina leirillä...
----------------
mut sit siihen postaukseen:


                                                   1.marsut ovat eritäin seurallisia!
2. marsut ovat laiskoja kuten MINÄ(päitsi teddi).
3.kuka ei vastustaisi tätä:
 

4.marsut ova maailman ihaninpia<3(ainakin mun marsut)
5.marsujen hoito ei ole vaikeaa pitää vaan:
 leikata kynnet tarpeen tullen...
siivota häkki... yms muut...
harjata turkki...
silitellä..
päästää joka päivä lattialle juoksemaan...
antaa ruokaa..
vaihtaa vesi...
....................
enempää en keksi  marsuista, mutta otin marsut sen takia koska ne on just mulle sopivia...
................
osalistukaa siihen arvontaan:
 
  • ensimäisen arvan saat jos kirjoitat komentti boksiin : sähköpöstisi ja lukia nimesi :3

    • toisen jos mainostat
    • kolmanen kuvaille MINUA
    • 4 arpa on jos keksit jonkun postauksen minkä voin tehä esim: video,marsujen tavarat....
     
     
     

                                                       

    Ei kommentteja:

    Lähetä kommentti